tirsdag 24. november 2015

Borte bra, men hjemme best


Det har vært deilig å komme tilbake fra tur. Og i tillegg til å være tilbake i ful jobb igjen, så har jeg selvfølgelig fortsatt med den semi-nye hobbyen min som er å skru bil. Jeg har tidligere fortalt om når jeg har funnet nyttige sider i forhold til dette, og det nyeste tilskuddet til denne listen er BS bildeler! Genial side som jeg ble tipset om via et forum, og som jeg tipper jeg kommer til å klikke innom ofte i tiden fremover. Apropos forum, det er ganske heftig og kult hvor mye informasjon og hjelp man kan få i våre dager bare ved å logge seg på nettet å spørre folk. Jeg må innrømme jeg ikke har hatt noe enormt behov for å spørre internett om hjelp til ting før, men nå med denne nye hobbyen så er det blitt alfa omega! Og det er jo så mange enormt flinke bilinteresserte der ute som villig deler av sin kunnskap, vanvittig morsomt. Og tusen takk! 

1 kommentar:

  1. Det finnes et bildelmarked på Ebay også. Stort utvalg. Er på vei til å bestille ny katalysator. Halv pris der i forhold til vanlige nettbutikker når mva og frakt er medberegnet.

    SvarSlett