søndag 20. mars 2016

March Madness

Heisann!

Beklager litt lenge mellom oppdateringen, men mars har vært helt utrolig travel så langt! Vært non-stop jobbing, og de få timene jeg har vært hjemme har gått med på å få gjort ferdig garasje-prosjektet. Kan stolt fortelle at garasjen nå er så og si ferdig, og så fort jeg får digital-kameraet til å virke så skal jeg få lagt ut noen bilder - men jeg er veldig fornøyd med resultatet! Føltes nesten som om jeg ikke kommer til å måtte dra på verksted med bilen igjen, men den drømmen brast raskt når jeg kom på at det snart er tid for å da avgårde å finne en god EU-kontroll pris... =)

Ellers så er det jo endelig påskeferie, ikke at det som regel betyr roligere tider for meg, men fordi jeg har jobbet så mye i det siste har jeg fått noen dager fri nå i starten. Skal bli deilig å få slappet av litt og ta tak i noen ting som her hjemme som har blitt neglisjert - håper alle som skal opp på påskefjellet eller til varmere strøk for det topp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar