søndag 27. oktober 2013

Prøve noe nytt

Jeg har alltid tenkt at dietter og slikt er for damer. Det er jo liksom ikke så nøye for oss menn om vi har en ekstra kilo eller to. Hvertfall ikke for meg. Men så er det jo noe med den helsa også da. Det skal visst ikke være bra med disse ekstra kiloene, selv om de er med på å holde meg varm om vinteren. Vel, uansett, så tenkte jeg at det sikkert ikke kunne skade å ta bort litt av denne polstringen. 

Så jeg har kikket litt rundt på internett for å se om jeg kan finne en diett jeg kan bli fortrolig med. Og da fant jeg 5:2 dietten, som ser perfekt ut for meg. Det er jo liksom ikke en typisk slankediett hvor en skal sulte seg og ikke spise god mat. Dere som vil kan lese om den på 5:2dietten.com. Det eneste man må ofre er litt av maten man spiser to dager i uka. Ellers så kan man spise hva man vil resten av uka. Jeg synes det hørtes helt utrolig ut, så den skal prøves. Skal holde dere oppdatert.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar