torsdag 4. september 2014

Lenge siden sist

Nå er det en god stund siden jeg har blogget, dessverre. Mistet litt lysten, for å si det slik, men skal nå prøve å komme igang igjen.























Sommeren er over, og det er blitt høst. Hadde masse turister på hotellet i sommer, så det har vært ganske så travelt på jobb. Jeg er veldig glad jeg bare jobber der, og kan gå hjem når skiftet er ferdig :)
I kveld ble jeg sittende og kikke litt rundt på nett, og det er mye sprøtt å se :)






















Jeg skulle gjerne sett "etter"-bildet, om denne personen virkelig begynte å kjøre slik som dette :)
Ellers blir det også litt reising denne måned, skal nemlig en liten tur til Amsterdam neste uke! Skal prøve å få lagt ut litt bilder mens jeg er der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar