fredag 26. juni 2015

Lillestrøm er mer enn en soveby utenfor Oslo.


For de som leser bloggen min og ikke har mye peiling om hva man kan gjøre utenom å sove i Lillestrøm har jeg tenkt å dele noen tips, mine favorittsteder som jeg bruker sende turistene til. Når man jobber på hotell må man jo ha litt peiling på hva som skjer i nærområdet! For andre ting å se og gjøre anbefaler jeg å enten se på nettsidene til eller besøke Lillestrøm turistkontor, eller du kan stikke innom meg på jobben!
På Nebbursvollen friluftsbad i Badeveien (hvor ellers), kan alle kose seg på fine sommerdager.



På Lillestrøm bor ikke har vi Hammering Man, en kjempestor mann på 12 meter som man kan besøke ikke så langt fra rådhuset. Han slår to slag i minuttet med hammeren sin, passende arbeidstempo for en jobb i kommunen J


trømmensaga er en ikke veldig kjent turistattraksjon der man kan se hvordan et sagbruk var på 1700-tallet. Den ligger i Strømsveien  mellom Lillestrøm og Strømmen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar