søndag 24. november 2013

Endelig!

Nå er det litt over to måneder siden jeg bestilte meg nye dører fra bygghjemme.no. Først hadde jeg bestilt meg klassiske dører, men i siste liten ombestemte jeg meg og ville ha noe mer moderne. Selskapet skulle akkurat til å sende ut de dørene jeg bestilte, men jeg fikk stoppet dem og bytta bestillingen. 
Veldig bra service, må jeg si – trodde jeg skulle bli kjefta på men det gikk helt fint sa de og ba meg velge nye dører i stedet. 

Så nå har jeg fått installert dritkule dører overalt. De ser litt ut som en blanding av afrikanske toner og moderne minimalisme. Karene har vært på besøk og sa at dørene var godkjent pluss pluss. Problemet mitt nå er at resten av leiligheten virker gørr kjedelig sammenlignet med de kule dørene. Kanskje det er på tide med nytt gulv og tapet slik at hele kåken får en ansiktsløfting. Kommer nok til å bestille fra det firmaet igjen, man skal lete lenge etter god service i den tiden vi lever på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar