tirsdag 29. oktober 2013

Aldri mer Biltema

Etter at jeg hadde bestilt meg ny clutch og setetrekk osv., kom jeg på at dekkene mine er slitt som bare det. Så mye kjøring i skog og mark som jeg gjør har satt sine spor. Grusveier og dårlig asfalt ødela dekkene mine i fjor, så nå er det på tide med nye. Siden jeg akkurat har sperret øynene opp for netthandel, bestemte jeg meg for å titte etter nye vinterdekk på nettet. Så her får du et nytt tips om du er lei av å betale masse penger til bilmekanikeren. Sjekk ut byttdekk.com, de har så mange bra tilbakemeldinger at jeg gikk rett på sak og bestile meg både vinterdekk med pigger samt nye dekk for neste sommersesong. Sist jeg kjøpte dekk punga jeg ut med nesten det dobbelte av hva jeg betalte i dag for de nye dekkene. For en idiot jeg var som ikke stolte på netthandel. Er jo akkurat samme sak her som på butikk med angrefrist og hele pakka, bare at du kan sitte i sofaen hjemme og sammenligne dekk uten at Ola eller Ståle står og puster deg i nakken. Aldri mer Biltema.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar