fredag 25. oktober 2013

Dyrt bilverksted

Jeg var ute og kjørte meg en tur gjennom marka i går, så merka jeg at clutchen begynte å skurre. Sånn kan det gå når man stadig kjører gjennom skogen på dårlige veier. Regjeringen strør rundt seg med penger, men veiene her i landet er fortsatt ikke mye å skryte av. Når jeg dro til verkstedet i byen fikk jeg beskjed om at caliperen måtte byttes ut også. Undrer om jeg skal sende regninga til Stortinget? Lette litt rundt på nettet og fant frem til et sted som faktisk leverer reservedeler hjem på døra. Tok meg bare noen få klick før delene ble sent. Nå kan jeg dra tilbake til verkstedet med egne deler og be dem fikse alt for meg uten å betale en liten formue. Bestilte noen nye setetrekk i samme slengen, like greit tenkte jeg. Reservedeler24.com, kanskje et klisje av et firmanavn, men men. Så får jeg håpe at veiene blir fikset snart, så jeg slipper å kjøpe meg en tanks.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar