fredag 17. januar 2014

Nytt år, nye muligheter

Yes, da var et nytt år i gang og jeg har masse ting å gjøre. Har klart meg rimelig fint uten bilen hittil, fordi skoene jeg kjøpte var så jævla bra. De er så gode at jeg noen ganger glemmer å ta de av når jeg kommer hjem – flaut å si det men sånn er det. Har jo ingen kone til å vaske opp etter meg heller, så det har blitt et par turer med moppen. Skoene er skikkelig gode i hvert fall! Det er Ecco som er merket, alle har sagt til meg at det er verdens beste sko men jeg trodde ikke på dem før nå! 

De skal selvsagt bli med meg på turen min også – sjefen har sagt at jeg må være borte fra jobb mellom 15 februar og 15 mars. Det var visst ikke nok, så jeg må ta meg en måneds ferie til i høst. Helst sinnesykt at man blir bedt om å ta ferie! Hva har dette landet kommet til, vi har jo blitt så bortskjemte! Nåja, jeg tenkte i hvert fall å ta den båten til St. Petersburg som jeg nevnte og reise videre derfra østover. Når det begynner å nærme seg 15 mars setter jeg meg på første fly og reiser hjemover. Det blir nok bra, så får jeg opplevd litt av verden utenfor Skandinavia.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar