onsdag 25. desember 2013

Nå er det jul igjen

Hei hå, nå er det jul igjen,
nå kommer nissen frem i fra sitt skjul igjen.
Hei hå, bli med å syng min venn,
for her er Per og Pål og julemenn
og nisser, troll og spillemenn.
Og hei! Nå er det jul igjen!
Nå er det jul, igjen!  


God jul til alle som er der ute – jeg har akkurat kommet hjem fra en julelunsj på jobben og vet dere hva! Jeg fikk jammen meg et gavekort til jul selv av en kamerat! Han visste at jeg er en friluftskar og foretrekker sport foran elektroniske dingsedangser, så han kjøpte meg et gavekort til Sportamore.no. Der har jeg jo handlet ting før uten at han på jobben visste det, så det var et makabert sammentreff! Jula er magisk, det er sikkert og visst. Tror jeg skal bestille med noen varme løpesko som jeg kan bruke nå mens det er kaldt og kanskje ta med meg til Russland. Hvem vet når jeg får bruk for gode sko å løpe i der borte! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar