mandag 30. desember 2013

Glem bilen!

Ok, nå har jeg bestemt meg for å droppe bilen i vinter. Bestilte meg et par gode sko i går, så skal holde bilbruken til storhandling og turer til hovedstaden. Ellers skal jeg løpe så mye jeg kan. Så etter biltilbehør på nettet for å finne noe å dekke bilen med når jeg først lar den stå i noen uker og fant en del bra ting. Det er så utrolig stort utvalg på nettet at det er til å besvime av. 

Det er vanskelig å la bilen stå om man styler den opp som f. Men men, vips så var alt jeg virkelig trengte bestilt. Jeg slutter ikke å forundre meg over den teknologiske utviklingen vi ser i dag. Nå tenker jeg å bestille noen gode setetrekk slik at varmeovnen i bilen slipper å stå på når jeg skal på neste harrytur til Strømstad. Satser på at jeg skal klare meg ganske bra uten bilen når jeg har fått handla masse kjøtt. Da kan man begynne treningen. 

Gleder meg skikkelig til å løpe rundt i nye sko, de gamle har blitt så slitte at vannet går rett igjennom om jeg prøver å nyte vinterkvelden til fots. Nå er det snart nyttår og magen blir bare større med all julemat og ingefærøl. 

Godt nyttår på forhånd forresten!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar