tirsdag 24. desember 2013

Julegaver

Jeg er veldig dårlig på å finne bra julegaver til folk. Det er vanskelig å vite hva folk vil ha, selv om jeg kanskje kjenner dem veldig godt. Det blir jo sånn at de kan kjøpe seg det de vil ha selv, så hva kan jeg kjøpe til dem som de ikke vet at de vil ha? Forvirrende, ja fy fader. 

Kanskje det er derfor jeg er kjent for å alltid gi bort gavekort i gave. Det er jo fantastisk at man kan gi folk et kort som de senere kan bruke på akkurat det de vil. Garantert suksess! Vet man at personen liker musikk kan man gi ham et gavekort til Platekompaniet og har man en kamerat som er reisegal finnes det alltid gavekort på NSB eller reisebyråer. Smidig som bare det! 

Jeg har allerede kjøpt fire gavekort som jeg skal gi ut på jobben og sendt blomster og sjokolade til mamma. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar