søndag 15. desember 2013

Ut på tur aldri sur

Jeg tror jeg kommer til å ha en god del med penger til overs etter julen med tanke på at jeg ikke har verdens største familie å kjøpe julegaver til. Kollegaene på jobben skal jo selvsagt få noe kult av meg  - jobben er nok den nærmeste familien jeg har. Hotellet har hengt opp masse fine lys og gjort alt klart for høytidene så da blir man jo litt i stemning selv. I hvert fall siden jeg regner med å ha noen kroner å rutte med etter nyttår, tenkte jeg å kjøpe meg selv en skikkelig julegave. Karene på jobben anbefalte en all inclusive cruise slik at jeg fikk slappet av. Som om jeg trenger å slappe av! Neida, denne karen er det masse krutt i enda! Jeg kikket på nettet etter slike cruise for å kunne si at jeg i det minste har sett på det og kom faktisk over noen spennende muligheter. Det finner jo cruise langs Østersjøen og ved Norge og sånt – til og med en båt som stopper innom St. Petersburg i Russland. Dit kunne jeg tenkt meg å ta en tur – Russland må det vel være masse snø i! Kanskje bjørner også? Det er jo mye heftigere enn den gangen jeg så en ussel elg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar